Powered By Blogger

poniedziałek, 25 marca 2013

Recenzja - Podkład Maybelline New York Affinitone + Test

Witajcie !

Dziś przedstawię Wam opinię podkładu Affinitone. Jest to tylko i wyłącznie moja opinia, ponieważ każdy ma inny rodzaj cery. Dowiedziałam się o nim od mojej ulubionej Youtubowiczki - Karoliny z kanału stylizacje2. Zdecydowałam się na jego kupno, ponieważ mam podobną cerę do niej - tłustą ze skłonnościami do wyprysków. Co prawda nie mam aż tak dużych problemów z cerą, ale stwierdziłam, że skoro jej kryje niedoskonałości w tych 'gorszych dniach' to z moimi też sobie poradzi. I nie myliłam się!


Od producenta: *Idealne dopasowanie bez efektu maski. *Idealnie dopasowuje się do odcienia i struktury skóry bez efektu maski.* Formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjne wykończenie makijażu. *Podkład zapewnia 8-godzinne nawilżenie skóry. *Ultralekka formuła o długotrwałym działaniu. Do wszystkich typów cery. *Testowany pod kontrolą dermatologiczną.

Moja opinia: Podkład nie wysusza, (ale czy nawilża ?) nie uwydatnia skórek. Ma fajną rzadką konsystencje przez co jest bardzo wydajny. Jego zapach przypomina mi zapach nawilżającego kremu do twarzy, nie przeszkadza mi. Tak jak obiecuje producent fajnie stapia się z buzią, nie 'czuć' go na twarzy. Czy długo się utrzymuje? U mnie sprawdza się nieźle, kiedy jest przypudrowany wytrzymuje cały szkolny dzień, czyli około 7 godzin. Potem robią się delikatne przeciery, ale jeden ruch pudrem w kompakcie i jest znów ok.

TEST:

Jak widać na załączonym obrazku podkład poradził sobie z niewielkimi zaczerwieniami, piegami itp. Na drugim zdjęciu Affinitone jest już przypudrowany pudrem transparentnym.





Napiszcie czy stosowałyście ten podkład, jeśli tak to napiszcie jakie są wasze opinie na temat tego produktu. Jeśli nie miałyście przyjemności go używać dajcie znać czy się na niego w przyszłości zdecydujecie :)





A tymczasem... zapraszam na nasz fanpage na facebooku :Otwórz Fanpage Udostępnij


Pozdrawiam, J.A

5 komentarzy:

  1. skuszona promocją kupiłam ten podkład. Mam cerę mieszaną, teraz już przesuszoną na policzkach przez ten podkład! mega wysuszył mi skórę na policzkach. Jak napisałaś- trzeba go przypudrować.Jak dam pod niego tłusty krem jest ok, ale prosto na twarz- nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak napisałam, jest to tylko moja indywidualna opinia :) Najwyraźniej nie jest od stworzony do wszystkich typów cery więc napis 'ALL SKIN TYPES' jest błędny :D Dziękuję bardzo za opinię. całusy J.A

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywam tefo fuidu juz dlugi czas, uzywalam roznych fluidow, ktorych ceny nie byly atrakcyjne wydawalam gruba kase na drosze fluidy. Co sie okzalo mozna kupic bry fluid po atrakcyjnej cenie. Mam klopoty z cera dokladnie z wypryskami na twarzy, fluid je doskonale pokrywa. Polecam nakladanie fluidu gabeczka do makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ten podkład mimo iż był drogi.Używałam go codziennie z małą warstwą pudru.Jednak od jakiegoś czasu mam wysuszoną cerę po tym.Nakładam codziennie zwykły krem Nivea i tego problemu już nie ma.
    Osobom które mają wysuszoną skórę radze robić wiele maseczek.Mój mąż jedną znalazł i do tej pory wieczorne maseczki działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drogi? Musiałaś przepłacić, ja zapłaciłam 19zł :))

      Usuń