Powered By Blogger

czwartek, 21 marca 2013

DIY - wielkanocne jajka z włóczki

Witajcie!  

 Jak Wam mija pierwszy dzień wiosny? Pamiętacie o dniu wagarowicza? Ja będąc dziś na wagarach zrobiłam nowe DIY i uwieczniłam je aparatem :) Tak jak pisałam wczoraj na facebooku kolejny post jest o dekoracjach wielkanocnych. Dziś pokazuje jak bardzo szybko i za niewielkie pieniądze wykonać efektowne dekoracje na zbliżające się święta Wielkiej Nocy.


Do wykonania jajek potrzebujemy:

Kolorową włóczkę, mulinę, kordonek lub wełnę  ( z nici nie wychodzi ładnie) 

 małe baloniki
klej wikol, woda


Jak krok po kroku zrobić jajka z włóczki : 

1. Pompujemy balony, tak aby ich kształt przypominał jajko
2. Mieszamy klej z wodą, następnie wylewamy to na talerzyk.
3. Moczymy włóczkę/mulinę itp. w kleju z wodą i nakładamy na balon tworząc dowolny wzór
4. Owinięte włóczką jajko zostawiamy na kilka godzin w ciepłe miejsce tak, aby klej wysechł.

5. Kiedy klej wyschnie i włóczka będzie sztywna, przebijamy igłą balon i wyjmujemy go ze środka powstałego już jajka. 

 I to by było na tyle ;) Ja do siebie do pokoju wybrałam pastelowe kolory jaj, resztę oddałam mamie :) 

 Podoba Wam się taki sposób dekoracji świątecznych?  Wykonacie takie na swoje święta?
Dajcie znać na facebooku lub w komentarzach :))
A tymczasem... zapraszam na nasz fanpage na facebooku :Otwórz Fanpage Udostępnij


Pozdrawiam, J.A


  


7 komentarzy:

  1. po wyschnieciu kleju nie bedzie go widac na wloczce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klej wikol po wyschnięciu robi się przeźroczysty :))
      pozdrawiamy, J.A & M.S

      Usuń
  2. Hej. Twój blog jest świetny ! :D Bardzo spodobał mi się pierwszy post ( z tymi kulami do kąpieli ) i na pewno spróbuję ! Chciałabym zaobserwować twój blog, ale jednak nie masz takiego ,,gadżetu " z obserwatorami . :) Zapraszam na mój blog ! :) http://smallmustacheblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups! Dziś to nadrobimy :) Dziękujemy za miłe słowa, napewno odwiedzimy Twojego bloga :) J.A & M.S

      Usuń
    2. MySmallMustache mówisz, masz! :D

      Usuń
  3. Mozna zamiast wikolu uzyc magica?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamiast kleju z wodą uzywam krochmalu. Wychodzi tak samo ładnie :).

    OdpowiedzUsuń