Powered By Blogger

środa, 20 marca 2013

DIY - organizer na biurko

Witajcie!


Teraz, kiedy dni są zimne i nie chce mi się wychodzić z domu wolne chwile wykorzystuje na dekoracje swojego pokoju. Dziś wpadłam na pomysł zrobienia organizera na biurko. Widziałam podobny na jednej ze stron internetowych. Chcecie zobaczyć moją interpretacje? Do roboty!

Potrzebujemy:
ramka, która jest bazą do organizera
jasny materiał
kolorowy materiał
igła, nić i guma
ozdoby np. perełki, wstążka
 tektura, sztywny papier (np.brystol, blok techniczny - w zależności od wielkości ramki)

  Organizer krok po kroku

1. Wycinamy z tektury prostokąt, kwadrat takiej wielkości, aby pasował do ramki.
2. Naciągamy jasny materiał na tekturę i przyszywamy go zszywaczem.
 3. Gumę wszywamy w kolorowy materiał - najlepiej nitką w kolorze materiału, jeśli nie jesteśmy zdolnymi krawcami nie będzie widać naszego nieumiejętnego szycia ;)
4. Gumę przytwierdzamy do tektury zszywaczem. Na takiej wysokości na jakiej chcecie aby zaczynała się wasza kieszonka. Pamiętajmy, że musi być ona krótsza niż szerokość kartonu, ponieważ inaczej nie będzie nam trzymać rzeczy, które włożymy do organizera.


5. Przytwierdzamy kolorowy materiał tak samo jak robiliśmy to z jasnym.
6. Aby nie było widać zszywek, możemy dowolnie dekorować swój organizer.

 A oto efekt końcowy...
i na moim biurku ;))

I jak Wam się podoba? Ja jestem w nim zakochana! Jeżeli też Wam się podoba dajcie znać! Macie jakiś pomysł, i chcecie abym go wykonała? Napiszcie na fanpageu!





A tymczasem... zapraszam na nasz fanpage na facebooku :Otwórz Fanpage Udostępnij


Pozdrawiam, J.A


2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł i bardzo ładnie to wygląda ;) zapraszam na mojego bloga: http://rysunekklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń