Powered By Blogger

niedziela, 24 marca 2013

DIY-organizacja w łazience

Witajcie!

Od dłuższego czasu bardzo irytował mnie nieład, jaki panował w mojej łazience! 
Jestem miłośniczka długich relaksacyjnych kąpieli, dlatego zawsze posiadam pod ręka kule do kąpieli, mydełka, itp. 
Dziś postanowiłam zorganizować wszystko, żeby było zawsze w jednym miejscu, jeśli jesteście ciekawi jak to zrobiłam, to zapraszam do dalszego czytania...

Potrzebujemy:

-pudełko ( ja wykorzystałam po jakimś zestawie z kosmetykami)

-dowolny materiał

-kule do kąpieli
-mydełka (najlepiej takie, które mają fajny kształt lub kolor)

-kule DIY ( jeśli jesteście ciekawi -jak je wykonać ---> http://www.dobry-pomysl.blogspot.com/2013/03/diy-domowe-kule-do-kapieli.html )

Krok po kroku:


-górę pudełka umieszczamy od dołu, następnie wkładamy nasz materiał, papier ozdobny, itd do środka

-wkładamy nasze produkty

I to wszystko! Szybko, tanio, a z jakim efektem! Ja wszystko zrobiłam w odcieniu żółci!
Efekt końcowy!

I jak Wam się podoba?! Wykonacie sami nowy domek dla Waszych produktów do kąpieli?
Dajcie znać na FB lub w komentarzach, a nawet zachęcam do wrzucania zdjęć na FB:)
A tymczasem...zapraszam na nasz fanpage na facebooku:Otwórz Fanpage
Pozdrawiam M.S

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz