Powered By Blogger

piątek, 15 marca 2013

Pielęgnacja - maseczka na suche i zniszczone włosy

Witajcie!

Włosy po zimie mogą być rozdwojone, suche, zniszczone. Warto spróbować temu zaradzić, bo przecież każdy z nas chce pięknie wyglądać w lato, prawda? Przedstawię Wam dziś maseczkę, której głównym składnikiem jest majonez. Tak, wiem obrzydliwe nakładać majonez na włosy - też tak myślałam! Jednak kiedy się przełamałam i zobaczyłam co ten produkt, którego zastosowanie znałam dotąd tylko z celów spożywczych może zdziałać! Moje włosy po tej maseczce nie są spuszone, są bardzo dobrze nawilżone, a co najlepsze - ładnie lśnią. Nie oczekujmy jednak że ta maseczka poskleja nam rozdwojone końcówki - jest to nie możliwe (w takim przypadku uratuje nas jedynie wizyta u fryzjera), ale uwierzcie mi - ta mikstura sprawia że rozdwojone końcówki nie są aż tak widoczne. Zaczynajmy! :)


Potrzebujemy jedynie 3 składników:

kilka kropli cytryny ( nie bójcie się - w połączeniu z majonezem nie wysuszy nam włosów )


kilka kropli octu winnego

3/4 łyżki majonezu (firma jest nieistotna)


Wszystkie te składniki mieszamy i maseczka jest gotowa do nakładania na włosy! Wystarczy jedynie pamiętać że należy ją nakładać na suche, brudne włosy,  (nigdy na skórę głowy! pomijamy też włosy przy samej skórze) pozostawić ja na ok 10 minut oraz dokładnie umyć włosy ulubionym szamponem po maseczce - dzięki temu włosy będą nawilżone, a nie będą wyglądały na tłuste.

Jesteście ciekawi kolejnych pomysłów na pielęgnację skóry, ciała i włosów? Napiszcie o tym!
A tymczasem... zapraszam na nasz fanpage na facebooku :Otwórz Fanpage Udostępnij


Pozdrawiam, J.A


2 komentarze:

  1. Oo..Użyłam na włosach i jest rewelacyjny.Uzywam też czekolady i przypraw(wiem to dziwne ale włosy bardzo lsnią)(oczywiście każdy ma inny rodzaj włosów i za zniszczone przesuszone włosy nie odpowiadam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :) Jak masz jakieś inne ciekawe pomysły, daj znać - wypróbujemy!

      Usuń