Powered By Blogger

czwartek, 7 marca 2013

DIY - świeczniki z użyciem brokatu

Witajcie!

Na pewno każdy z Was uwielbia widok palących się świec, które działają na nas relaksująco.
Dziś pokażę Wam, jak wykonać oryginalne świeczniki z użyciem brokatu. Zaczynajmy!

Potrzebujemy:

szklanki lub inne naczynia

taśma, klej wikol, nożyczki, gąbeczka do kleju

brokat

spirytus salicylowy, płatki kosmetyczne

podgrzewacze


Przygotowanie świeczników:

1.Dokładnie przemywamy nasze naczynie spirytusem salicylowym, aby usunąć wszelkie zabrudzenia oraz tłustą powłokę

2.Naklejamy taśmę, tak aby powstał nam wzór, który nie zostanie pokryty brokatem ( wzór serca naklejałam wewnątrz naczynia)

3.Za pomocą gąbeczki nakładamy klej 

4.Obsypujemy brokatem nasze naczynie, dokładnie by pokryło wszystko (w przypadku świecznika z sercem wsypałam brokat do środka)

5.Następnie odklejamy taśmę, czekamy aż klej wyschnie ( u mnie trwało to ok. 1,5 godziny)

A oto efekt końcowy! Uważam ze to świetny pomysł na wykorzystanie starych szklanek, które możemy zamienić w bardzo oryginalne świeczniki! Piszcie co myślicie o tym:)

A tymczasem... zapraszam Was na nasz fanpage na facebooku : Otwórz Fanpage Udostępnij

Pozdrawiam, M.S

5 komentarzy:

  1. Super, z chęcią zrobię taki w domu, ale nie mam motywacji, możecie mi taki zrobić na zamówienie? Ile to kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo podoba mi się pomysł i w ogóle cały blog;)

    OdpowiedzUsuń