Powered By Blogger

poniedziałek, 4 marca 2013

DIY - wazon z płatków kwiatów

Witajcie!

 

Dziś kolejny post z serii DIY - zrób to sam. Zaprezentuje Wam dziś jak ze zwykłego słoika zrobić piękny wazon, który może udekorować Wasze mieszkanie.
Zaczynajmy!

Potrzebujemy:

2, 3 sztuczne kwiaty (zależy od wielkości)


1l. słoik 
 
  

pistolet do kleju




Przygotowanie płatków:

1. Rozdzielamy całe kwiaty na warstwy.
2. Odcinamy od całej warstwy pojedyncze płatki






Następnie smarujemy klejem każdy pojedynczy płatek i przyklejamy go do słoika, zaczynając od góry.






Przyklejamy kolejne warstwy płatków. Możemy je mieszać dowolnie, od największych do najmniejszych itp. zależy jaki efekt nas zadowoli. Ja układałam on najmniejszych do największych. Kiedy wykleiłam już cały słoik, mój wazon wyglądał tak:





Jednak dla mnie jeszcze czegoś brakowało, dlatego sam dół okleiłam wstążką w podobnej kolorystyce.





I jak Wam się podoba efekt końcowy? Moim zdaniem super będzie się prezentować w różnego rodzaju przedpokojach, korytarzach, ale też w salonie czy sypialni. Napiszcie w komentarzach co o tym myślicie i czy zrobicie to w domu.A tymczasem... zapraszam Was na nasz fanpage na facebooku: Otwórz Fanpage Udostępnij


  Pozdrawiam, J.A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz