Powered By Blogger

środa, 13 marca 2013

DIY- logo Chanel

Witajcie!

Dziś kolejna seria DIY. Pokażę Wam jak wykorzystać niepotrzebne ramki. 
Będzie to bardzo szybki, tani, ale bardzo fajny pomysł:) Zaczynajmy!

Potrzebujemy:

-ramkę

-klej wikol, pędzelek, nożyczki i taśmę dwustronną 

-brokat ( ja mam mieszankę różnych kolorów)

-wydrukowane logo Chanel i czystą białą kartkę

Krok po kroku: 


-wycinamy nasze logo

-nakładamy klej, następnie obsypujemy brokatem ( ja nałożyłam po 10 min kolejna wartwę kleju i brokatu, by lepiej pokryło)
-czekamy aż wyschnie, następnie naklejamy dwustronną taśmę, przyklejamy do kartki i umieszczamy w ramce

Efekt końcowy:

I jak Wam się podoba?! Według mnie to genialny pomysł, zajmuje dosłownie chwilkę, a efekt jest wspaniały. Brokat w świetle świec i słońca pięknie się mieni. 
Jeśli jesteście ciekawi jak wykonać takie świeczniki, zapraszam do wcześniejszych postów!
Piszcie, komentujcie co o tym myślicie i czy chcecie więcej takich pomysłów.

A tymczasem...zapraszam na nasz fanpage na facebooku:  Otwórz Fanpage
Udostępnij

Pozdrawiam, M.S

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz